sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Aurinko paistaa ja vettä sataa..

Musta on kovaa vauhtia tulossa blondi! Aurinko saapui viime viikolla vihdoinkin Sydneyyn ja parin päivän aikana se on vaalentanut mun hiuksia ihan hirmuisesti. Olen myös onnistunut polttamaan käsivarteni ja polveni. Siis polvet! Mä en ymmärrä miten joku onnistuu polttamaan jaloistaan pelkät polvet! Oon myös saanut aikaiseksi erittäin mielenkiintoiset rusketusraidat jalkapöytiini mun gladiaattori sandaaleista :) Mutta nyt on muutama päivä aikaa parannella nahkaani, koska tänään tulee aivan kaatamalla vettä ja tätä pitäis jatkua ilmeisesti torstaihin asti.


Voi vitsi, mikä viikonloppu mulla oli! Menin lauantaina kattomaan satamaan ilotulitusta (se on joka lauantai) ja törmäsin ihan sattumalta yhteen brittiin, joka asu hetken aikaa samassa hostellissa mun kanssa. Päädyn sit hänen kanssaan irkkupubiin kattomaan jalkapalloa (Liverpool-Fulham) ja voi luoja mikä meininki siellä oli! Törmättiin siellä myös samaan skottiin, jonka kanssa vietettiin iltaa viikko sitten. Mutta tosiaan meiän lätkän kisastudiot ei ole mitään verrattuna siihen mitä kourallinen britteja saa aikaseks kattoessaan jalkapalloa. Se meteli oli aivan uskomaton! Tosin asiaan saattoi vaikuttaa myös se, että peli alkoi kahelta aamulla, joten kaikilla oli ollut hyvin aikaa virittäytyä tunnelmaan :) Vaikka en pahemmin jalkapallosta välitä, niin en muista koska mulla olisi viimeks ollut niin hillittömän hauskaa!

Päätin jäädä Sydneyyn vielä viikoksi, tosin vaihdoin tänään hostellia. Totesin että kaksi viikkoa samassa hostellissa oli ihan tarpeeksi. Uusi hostelli on vähän kalliimpi, mutta sain ittelleni sänhyn 8 hengen huoneesta, joten siellä on ehkä vähän rauhallisempaa. Tosin huomasin taas jälleen kerran että olen ainut tyttö meidän huoneessa :) Ens maanantaina lähen suuntaamaan kohti Brisbanea, voi olla että pysähdyn matkan varrella muutamaksi päiväksi Surfers Paradiceen, riippuu vähän miten bussit kulkee. Aloitin tänään myös RSA sertifikaatti kurssin netissä (meiän anniskelupassia vastaava), joten ehkä Brisbanesta löytyis helpommin töitä kun on kaikki tarvittavat luvat. Mulla on myös yksi työhaastattelu jo sovittu Brisbanessa, joten jos se menee hyvin niin vietän varmaan jonkin verran aikaa siellä. 

1 kommentti:

  1. Moi. Mukava kuulla, että sielläkin päin sataa. Täällä on satanut enemmän ja välillä vähän vähemmän, siitä asti, kun sä lähdit. Onnea työnhakuun. Niki kuuntelee kovasti rappukäytävän ääniä ja odottaa milloin ovi aukeaa.
    Ps. Laita välillä se sun Skype päälle, niin voin soitella.

    VastaaPoista